2015. június 1., hétfő

Szépségtapasz

- Mit csinálsz, tó szépe Pintyő?
- Hízok.
- Miért nem úszkálsz, mint a többi Pintyő?
- Mert én vagyok a tó szépe, és ha nem maradhatok az, akkor magam után igazítok mindent.
- Nem értem, olyan szivárványszínű a kopoltyúd, a hátsó uszonyaidról nem is beszélve.
- Mert már nincsenek kiszáradva, és telnek ezzel a szépséggel. A következő választásokon is rám szavazol, Nagyfejű Pintyő?
- Nem engedik a szabályok.
- Már értem. Most kiengedem magamból a vizet és megiszom a szabályokat. Hol keressem őket?
- Úgy összevissza, mindenhol...
- Akkor nagyon nagy munka vár rám. Vajon a víz is szabály? Talán még a légkört is be kell kopoltyúznom. Jövőre rám szavazol?
- Ha a szabályok engedik és úgy látom jónak, akkor igen.
- Te mocsok! Ha ennyire egyszerű dologban sem vagy biztos, akkor marad a víz. Vergődjetek a parton, aztán majd visszaengedem és én leszek... Mi is leszek? Szétpukkadok...
- Szétpukkadtál!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése